• Ana Sayfa
  • Seri İlanlar
  • Firma Rehberi
  • Foto Galeri
  • Haber Arşivi
  • İletişim
  • Ziyaretçi Defteri
Ardahan kamuoyu, Orhan Atalay’ın milletvekili olmasını istemiyor!
Ardahan kamuoyu, Orhan Atalay’ın milletvekili olmasını istemiyor!
8 Nisan 2011 / Cuma
12 Haziran’da yapılacak Genel Seçimlerde bir tane milletvekilinin bile çok önem arz ettiği bir zamanda kamuoyunda yeterince tanınmayan, siyaseti bilmeyen, ekonomik özgürlüğü olmayan, sırf geleceğini kurtarmak adına siyasete giren Orhan Atalay’a ateş püskürüyor!

 

Gazetemizi bizzat arayarak, internet sitemize bu konu hakkında yorum atan ve Ardahan tecrübesiz ve işi bilmeyen siyasetçilere kesinlikle teslim edilmemesi gerektiğini belirten okurlarımızın ortak sesini siz okurlarımızla paylaşmak istiyoruz.

“AK Parti Seçimi kaybetmek istiyorsa halk arasında tanınmayan ve insanlara selam ve ziyaretini esirgeyen Orhan Atalay’ı Milletvekili adayı göstersin” diyen kamuoyu, bir güne bir yüzünü bile görmediği ve kim olduğunu tanımadığı Orhan Atalay’ın milletvekili adayı gösterilmesi halinde AK Parti’ye oy vermeyeceklerini yüksek sesle dile getirmekteler!

Ardahan Kamuoyundan Orhan Atalay için yükselen sesler şöyle:

Desteğini halktan almayıp başka mahfillerden alacağını düşünenler, ya Ardahan’ı tanımıyor ya da siyaseti bilmiyor!

Sormazlar mı ki adama; Ardahan Halkını tanımayıp da oy almayı, siyaseti bilmeyip de siyaset yapmaya kalkarsınız? Bu Memlekete kötülükten başka ne yaparsınız?

Ha diyorsunuz ki; ben bunlara rağmen egomu tatmin etmek için ve hak etmediğim halde milletvekili olacağım diyorsanız!

1-Çok ciddi vebale girersiniz!...

2-Hak etmediğiniz bir koltuğa oturursunuz ki tabi seçilirseniz, pek zannetmem AMA!

3- Hiç tanınmayıp da ben de varım siyasette demek bu halka karşı ne kadar samimiyettir

Egonuz adına milletvekili olmak istiyorsanız, ilk önce gidin Göle’de bu vizeyi alın. Ki alamazsınız!

Ayrıca Atalay soy ismine matuf, sizden daha çok halkı tanınan akrabanız Sadrettin Atalay’a karşı çıkmanız karşısında hiç mahcup olmadınız mı?

Yine Kamuoyunda sol tandanstan Atalay ailesinin olduğunu bilmenize rağmen, bir taraftan CHP Milletvekili adayı Sadrettin Atalay, diğer taraftan da sizin AK Parti milletvekili aday adayı olarak kamuoyuna çıkmanız nasıl bir infial yaratılacağının farkında mısınız?

Sorgularsanız kamuoyu bu tenakkuzu asla tasvip etmesi mümkün değildir, tabi ki kendinizi kandırmasanız!

Size samimi tavsiyemiz, gelin yukarıdaki gibi birçok örneklerini verebileceğimiz olumsuz düşüncelerinizden vaz geçin. Hatta şunu da düşünün, sizi getirip liste 1’e koysalar bile Ardahan’ın sorunlarını bilmeyen, halkı tanımayan, ailesinden biri CHP, biri AK Parti adayı olmuşsa bu akliselim seçmen size oy verir mi diye düşünmenizi dostça tavsiye ediyoruz.

Ardahan Kamuoyunun tercihi şudur ki!

Halkı tanımayan, siyaseti bilmeyen aynı aileden birisi CHP, birisi AK Parti’den iki amcaoğluna oy verirken, toplum vicdanı sizleri sorgulayacak, bu partiniz AK Parti’de olsa size oy vermeyecektir.

Bu yazdıklarımız toplumun ortak sesidir. Vicdanınız varsa size bir kez hatırlatmak istiyoruz!

Ardahan Kamuoyundan yükselen gür ve ortak sesleniş bu yöndedir. Sayın Orhan Atalay, bu halkın günahına girmeyin, bizim üzerimize düşen vebal i anlattık. Siz bu memleketin geleceğini karanlıklara götürmeyin, kendi kişisel ihtirasınız için çıktığınız bu yolda geri dönmenizi memleketin kaderiyle oynamamanızı en hayırlı iş olarak görmekteyiz. AK Parti Genel Merkezinin de birinci derecede yakınlığı olan biri CHP biri AK parti noktasında olan bu birlikteliğin genel merkez tarafından da, başbakanımız tarafından da ebetteki çok ciddiye alınacağı ve bu sürecin siyasetten etik olmayacağı nı çok net bir ortaya koyacaktır. Çünkü Ardahan kamuoyu soruyor, sorguluyor diyor ki, Atalaylardan başka, hadi bir tanesi bir partiden aday gösterilse hoş görülür ama iki partiden iki tane kan yakın kan bağı olan iki Atalay asla hoş görülmez. Bu resmen halka alay etmektir. Yine size tavsiyemiz sizden daha çok halkı tanıyan halkı ile iç içe olmuş Sadrettin Atalay’ın aday adayı olarak kalması sizin de aday adaylığınızdan çekilmeniz hem size hem Atalay ailesine hem de topluma göstereceğiniz saygının bir gereği olur. Toplumunda beklentisi budur. Dosta başa, düşman ayağa bakar, biz sizin başınıza bakarak söylüyoruz. Atalaylardan bir aday Ardahan için gerekli olabilir, ama ikinci Atalay Ardahan’da şahsınızı ve Ailenizi sıkıntıya sokar. O zaman bu işin toplum vicdanında takdir toplaması için tarihi fırsat yakalayan Sadrettin Atalay'a destek sağlamanız gerekmez mi?

ORHAN ATALAY KİMDİR TANIYANINIZ VARMI?  

Ardahan’da seçimleri tehlikeye atma pahasına, yereldeki işbirlikçilerin, seçimlerde seçilemeyeceklerini bildikleri halde, zayıf adayları aday etmek için, bir bardak suda fırtına koparma gayretlerinin altında, kuşkusuz rantların paylaşımı ve rantların kontrol altına alınması için verdikleri mücadeleler yatmaktadır.

Bölgenin sorunlarından tamamen bihaber olan bu adayları desteklemeleri;

Seçtirdiklerinde, bölge sorunları yerine, kendi menfaatleri doğrultusunda iş yapacağına inandıkları kişileri aday yapma gayretleridir.

Son günlerde sadece Göleli mandıracıların ısrarla parlatmaya çalışıp, kamuoyuna lanse etmeye çalıştıkları Orhan Atalay kimdir?

Göle doğumlu olduğunu biliyoruz, Erzurum Atatürk Üniversitesinde bir bölümde geçtiğimiz yıllarda profesör olduğunu biliyoruz, birde Göleli Atalay sülalesinden olduğunu biliyoruz başka ne biliyoruz?

Hiç!

Tüm bildiklerimiz bunlardan ibaret.

Daha önceki yazılarımızda da anlatmaya çalıştık,

Orhan Atalay’ı;

Ardahan Merkez tanıyor mu?

Merkez Köyleri tanıyor mu?

Posof İlçesi tanıyor mu?

Hanak İlçesi tanıyor mu?

Çıldır İlçesi Tanıyor mu?

Damal İlçesi tanıyor mu?

Hadi bu ilçeleri geçtik, doğmuş olduğu söylendiği Göle’de bile sokakta yürüse kaç kişi tanır?

Biz istersek sopayı bile seçtiririz diyen Ardahan’daki Erzurum lobicileri, belli ki adaylarına değil tamamen partinin alacağı oya güveniyorlar, bir de Atalayların, Göle’de vereceği oylara.

Daha önce de söyledik.

Ardahan gibi küçük yerlerde organik ilişkiler vardır, tanınmayan bir adaya Ardahan Halkı oy vermez.

Nedenlerini bu köşelerde çarşaf çarşaf açıkladık. İsteyen açar okur yeniden.

Oy alır diyenlere birkaç lâfımız var.

Diyelim ki seçim oldu.

Göle’de bir kaç mandıracı olarak, oyunuzu Orhan Atalay’a verdiniz.

Başka?

Birde Atalay sülalesi oy verecek değil mi?

Bu oyların çantada keklik olduğunu varsaydığınızı duyar gibiyiz.

Yanıldınız.

Neden mi?

1-Aynı sülaleden Sadrettin Atalay, CHP’den Ardahan milletvekili Aday Adayıdır ve listenin en güçlü adayıdır.

Ayrıca Sülalenin en hatırı geçen ve sayılan kişisidir.

2-Atalay sülalesi; Sırrı Atalay’ları, İsmet Atalay’ları CHP’den yıllarca meclise taşıyan kadim sol demokrat kökenli bir ailedir.

Yani o sülaleden de oy alacağınız meçhul.

Başka kim bu tanımadığı adaya oy verecek?

Hiç!

Peki, Sayın Erzurum Lobicileri;

Merkez ve diğer ilçelerdeki seçmenler, birinci sırada olan Göleli lobicilerin aday ettiği adaya oy da vermezler, bunu da çok iyi biliyorsunuz.

Dedik ya; ‘Ak Parti zaten bir milletvekili çıkartır adayın tanınmasına ne gerek var’ diye bir söylem geliştirmeye çalışıyorsunuz.

Ak Parti’nin oyunu, 2007 seçimlerinde dört kat beş kat arttıranların boş durmayıp bu durumda neler yapabileceklerini yazmaya bile gerek duymuyoruz.

Üstüne üstlük;

Ak Parti, Cumhuriyet tarihinin en uzun iktidarına talip olmak gibi iddialı bir seçime hazırlanırken, Genel Merkezin Rus ruleti oynayacağını varsayıp, Orhan Atalay’ın birinci sıra aday olacağını düşünüyorsanız,

Ya sayı saymayı bilmiyorsunuz, ya da politika yapmayı bilmiyorsunuz!




Bu Haber 4775 Kişi Tarafından Okundu.
YORUMLAR
Başlık : sen ve siyaset Tarih : 21 Kasım 2011 / Pazar Üye Adı :cenal kuzey
sen ve geçmişin biliniyor chp nin yüzünden millletvekili oldun ki a.. toplumun tayyip beyi seçtiği gibi anlamadım akılllı insanlar ölüyor aptallar ilerliyor. ben çıldırın gelişmesini istiyorum siz oy ama siz oy alıyorsunuz ama çıldırı öldürüyorsunuz size bizi kim satıyor onuda bilmiyoruz tek bildiğim bizlr köle sizler alıcı saygılar
Başlık : Sayın VEKİLİMİ SEVİYORUZ Tarih : 11 Ekim 2011 / Pazar Üye Adı :Nizamettin TAŞDEMİR
Orhan ATALAY beyefendi göle ilcemizin yetiştirdiği bilim adamı hemde mililerinden kendisini seviyorum Allah Muafak etsin bende Çıldırlıyım Orhan beyle Kars imamhatip lisesinde beraber okuduk çok cesur değerli iyi yetişmiş bir ilim adamıdır
Başlık : Sayın VEKİLİMİ SEVİYORUZ Tarih : 11 Ekim 2011 / Pazar Üye Adı :Nizamettin TAŞDEMİR
Sevgili yorumcular O
Başlık : editör Tarih : 22 Ağustos 2011 / Pazar Üye Adı :AYKAN BULAK
sayın editör bu söyledikleriniz ardahan göle -posof-hanak-damal -çıldırın deyıl sizin içinizden geçen aklınızda biriktirdiginiz hayal ürünüdür yani siz hangi lobiye itaat ediyorsunuz bana yazın bileyım kım ardahan milliyetçisi kim taşeron bılelım
Başlık : Buda Tanpay'ın Yeni modelimi? Tarih : 5 Temmuz 2011 / Pazar Üye Adı :ARDAHANLI
Sayın Tanpay biraz realist ol Orhana Orhan ATALAY, Metine Metin DEMİR bey diye hitap edip ayrımcılık yapıyorsunuz eminim sizde Orhan ATALAY'ın Metin DEMİR 'den daha çok tanındığını biliyorsunuz.
Başlık : bu da bir pazarlama modeli mi? Tarih : 1 Temmuz 2011 / Pazar Üye Adı :asım tanpay
sayın editör pazarlama da bir taktik vardır mazlum olanı ezici ve aşağılayıcı ifadelerle reklam edip onu halk önünde yüceltme ve pazar payını artırma.. sen orhan atalay ı halk tanımıyor istemiyor diyerek farkında olmadan ona en büyük iyiliği yaptın ve chp nin oylarını feda edip metin demir beyin seçilme ihtimalini düşürdün. inan böyle hatalı stratejilerle akpartiye oy kazandırdın. seni tebrik mi edeyim yoksa kınayım mı? bilemiyorum ama bir göleli olarak soruyorum sen kime hizmet etmiş oldun orhan atalayı seçtirilmesine katkı sağlayarak? BAY YORUMCU; SÖYLEDİKLERİMİZN ARKASINDAYIM, EVET HALK TANIMIYORDU AMA BİZLER ONU TANITTIK. BUNU DA BİLESİN
Başlık : EDİTÖR Tarih : 17 Haziran 2011 / Cuma Üye Adı :Taner ALABAY
Sayı Editör Ardahanın eğitimin karkı verip Türkiyenin son sırasına oturturup zarar verenlerden niçin hiç bahsetmiyorsun. önce bir Orhan hocanın yapacağı işleri gör yorumla daha sonra yaz tamamı sayın hemşehrim biz senide orhan hoca kadar seviyoruz. Saygılarımla
Başlık : EL İNSAF Tarih : 3 Haziran 2011 / Pazar Üye Adı :YAŞAR YILDIRIM
1997 DE ÇEŞİTLİ GÖRÜŞLERDEN FARKLI ARKADAŞLARLA GÖLEDE BİR ÇAY OCAĞINDA KONUŞURKEN ORHAN HOCANIN BAHSİ GEÇMİŞTİ HEPSİDE OLUMLU GÖRÜŞLERİNİ BEYAN EDİP ADAM GİBİ ADAM KELİMESİNDE BİRLEŞTİLER, FAKAT SADRETTİN HOCANIN NE HALTLAR KARIŞTIRDIĞINI BANA ULAŞANLARA DELİLLERİYLE İSBAT İDERİM
Başlık : taraftarlık Tarih : 29 Mayıs 2011 / Pazar Üye Adı :mahmut ağırman
merhaba değerli okuyucular internetteki yazıyı okudum ve gercekten bunu yazanın tambir taraftar olduğu bütün cümlelerinde belli o yüzden cevap bile yazmanın boş olacağını düşünüyor .Sayın Orhan ATALAY hocamızı tanısa böyle ne yazar nede bu tür söylemlerde bulunurdu.Ben ERZURUM dan Sayın Hocamızı tanıyorum ve keşke ERZURUM dan aday olsaydı diye hep düşünürken kendi ilinden olması bence o il için büyük bir kazanım olduğunu inanıyorum. Aleyhinde yazan ve cizenlerinde inanıyorumki çok yakın zamanda Sayın Vekilimize kişisel veya kurumsal işleri mutlaka düşecektir .selamlar
Başlık : ya bu nasıl gazetecilik Tarih : 4 Mayıs 2011 / Pazar Üye Adı :murat AKBABA
sen halkta kaç kişiye sordun ya bırakın bu tanınmış ayaklarını ozaman nasıl bir adım öteye gideceksin 70 li yılların siyasetimi yapılsın işte ardahan ın durumu ortada ünv sınavlarında ,yolları ,suyu, ilçeleri ,daha doğrusu ardahan ili virane şehir olmuş hala gelmiş eski siyasetçilerden bahsediyorsun. orhan atalay onurumuz gururumuz.seçilince bu yazı yazma işinide bırakırsın umarım.
Başlık : Orhan ATALAY KİMDİR Tarih : 25 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :ömer alabay
Orhan ATALAY KİMDİR:Sayın orhan ATALAY girdiği bütün okulları birincilikle bitiren,Atatürk Üniversitesinde Profösürlük yapan,3 dil bilen,geçmişi şaibesiz,alçak gönüllü.sağlam karakterli,dürüst,çalışkan,maddi sıkıntı çekmeyen,kalemini ve fikirlerini para karşılığı satmayan,başkalarına karın tokluğu karşılığı uşaklık yapmayan,ahırdan çıkıpta bedavadan gazeteci olmayan,kimseyi ayak oyunlarıyla karalamayan yani kısaca sizlerde bulunmayan meziyetlere sahip onurlu bir insandır(herhalde şimdi tanıdınız demi), ......................seninde senin gibi yorum atanın....ben...
Başlık : O.ATALAY Tarih : 16 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :T.ALABAY
KENDİNİ GAZETECİ SANAN ZAVALI ARDAHAN HALKININ ORHAN ATALAYI MİLLETVEKİLİ OLARAK GÖRMEK İSTEMEDİĞİİNİ NEREDEN BİLİYORSUN BUNU YAZMAKLA (TABİ ÖYLE OLMASINI İSTEDİĞİN İÇİN)ARDAHAN HALKININ GÖRÜŞÜNÜ İPOTEK ETMİŞ OLUYORSUNUZ KİMİN SÖZCÜLÜĞÜNÜ YAPIYORSUN BİLEMİYORUM. ORHAN ATALAY GİBİ DÜRÜST KİŞİLİKLİ GÜVENİLİR BİR İNSAN HAKKINDA NASIL BÖYLE YAZIYORSUN SAYIN ATALAY YÜKSEK BİR OY ORANIYLA SEÇİLİRSE NE YAZACAN OZAMAN BELKİ SENELER SONRA ARDAHAN AKADEMİK KARİYERE OLAN BİR VEKİLE KAVUŞMUŞ OLACAK. AYRICA ORHAN ATALAY ARDAHAN VE GÖLEDE HİÇ KOPMADI HER AY MUTLAKA MEMLEKETİ ZİYARET EDER VE ARDAHANIN SORUNLARIYLA YAKINDAN İLGİLENİR BİLMİYORSAN KENDİSİYLE GÖRÜŞEBİLİRSİN HERKESE SAYGILAR..Evet haklısın bay yorumcu, Orhan Atalay, göleye gelir çay ocağında birde çay içerdi haberin olsun..
Başlık : allah kuran peygamber partisi Tarih : 15 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :yunus şen
KURT KOCAYINCA KENDİNİ MHPCİ SANIR
Başlık : PROF.DR.ORHAN ATALAY Tarih : 13 Nisan 2011 / Çarşamba Üye Adı :A.KADİR MOLLAOĞLU
ORHAN HOCAYI BEN ÇOK YAKİNEN TANIYORUM VE SON DERECE SAMİMİYETİNE GÜVENİYORUM ARDAHAN HALKI BİLSİNKİ TÜRKİYENİN EN ŞANSLI HALKI ÇÜNKÜ ORHAN ATALAY GİBİ BİR MİLLET VEKİLİ ADAYLARI VAR BİLİYORUZKİ ORHAN HOCA KENDİ NEFSİ İÇİN HİÇ BİR ŞEY YAPMAZ ÖNCE TOPLUM DER
Başlık : bekle ve gör Tarih : 11 Nisan 2011 / Pazartesi Üye Adı :eyup yılmaz
evet yazıyı okuyunca vucudumda bir ürperti oldu. insan bir başkasına iftira atarken ve bunu yüzlerce ve binlerce insanın önünde yapınca bunun karşılığında kazanacaklarını düşününce bir ürperti geldi. ben kendim Orhan Atalay'ın öğrencilerinden birisiyim. 1.5 yıla yakın kendisi hiç bir menfaat beklemeden bize özel ders verdi. bu süre zarfında kendisini daha da yakından tanıma fırsatı bulduk ve gerçekten siyasetin biyle isimlere ihtiyacı var. dürüst, güvenilir ve dünya menfaati için değilde ülke menfaati için adaylığını koyan bir kişidir. ülkemize hayırlı olsun. tanımadığınız insana iftira atıtorsunuz size veya bir yakınınıza iftira atılsa hemde basın yoluyla acaba nasıl hissedersiniz....
Başlık : yanlış Tarih : 11 Nisan 2011 / Pazartesi Üye Adı :burak atalay
yanlış düşünüyosun topramm oyumuz orhan atalaya
Başlık : dürüst insan ve profesör orhan atalay Tarih : 10 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :osman alabay
geçmişte ne yaptıkları ve nasıl geçindikleri herkesçe bilinen insanlar tanınıyor da NAMUSLU DÜRÜST olan isminin önünde PROFESÖR ünvanı taşıyan ORHAN ATALAY tanınmıyorsa editörün ya niyeti kötü ya da dünyadan habersiz.
Başlık : amin..cümlemizi islah etsin özellikle seni vede senin gibileri.. Tarih : 10 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :ibrahim bozbuğa
eğer yorumunu doğrulara dayanarak yaparsan menfaat değil hakikatı yazmak demektir.şayet yorumunu ve analizini bilerek bir çıkar karşılığı doğru olan bir şeyi yalan yanlış yazmaksa kusura bakma ama menfaatın ta kendisidir.
Başlık : dananın kuyruğu yarın kopacak Tarih : 10 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :yaşar nabi eren
Kardeşim bırakın basın özgürce konuşsun,Ardahan halkının ,yani çoğunluğun düşüncesini ifade etsin ki insanlar gerçeği gösün.Editörü tanımam,akrabasıda değilim fakat ne kadar konrollü olduğunu ifadelerinden anlıyorum.Orhan hocayla ilgili yorumlarda bence çok gerçekçi.Kardeşim sen yıllarca teşkilatta yoğrulacaksın ,bölgeyi çok iyi tanıycaksın ve halkla içiçe olup onların sorunlarını bileceksin ki ,temsil noktsında da Ardahanımız'a bir şeyler sağlayabilesiz.Çalınmış geleceğini kazanabilesin.Emeğe ,deneyime saygı duymalıyız ve bu tip insanlara öncelik vermeliyiz.Orhan hoca bencede çok uygun değil. Hele Saffet kaya ARDAHAN için ego dan başka birşey değil.İnsanları kandıran ,boş vaadlerle oyalayan ve kendine siyasi itibar sağlamak için her şeyi yapan biri.Umarız Ardahanlı olarak tekrar aday gösterilmez. ''dananın kuyruğu yarın kopacak''.Ama bizim Ardahanlı olarak gönlümüzdeki aday ne yazık ki merkez tarafından bekletildi.Hayırlısı olur dileğimle.Son olarak Editöre yüklenmeyelim derim, Saygılarımla. Yaşar Nabi Eren
Başlık : basın açıklaması Tarih : 10 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :Canip ATALAY
Bu haberde ve başka haber sitelerinde( c.atalay) ismiyle yazı yazan veya haberlere yorum yapan kişinin benimle ve benim şahsmla hiç bir alakası olmayıp tamamen düzmece bir iftiradır. Ben gölede saygın bir bürokratım ve c.atalay olarak geçen her isimde akla ilk gelen isim ben olduğum için kendimi töhmet altında hissettim. saygılarımla Canip ATALAY
Başlık : Gazetecilik ve etik Tarih : 10 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :Fatma kırbayır
Gazetecilik mesleğinin kökü avrupa demokrasisi ile ez zamanlı giden bir geçmişe sahiptir. İnsana dair sistemlerin oluşumu ile birlikte insan hakkı kapsamında ele alınan haber alma özgürlüğününü temel dayanak olarak alsa bile her zaman dezenformasyona açık yapısı ile tartışmaların göbeğinde duran bir meslektir. Türkiye gibi uzun yıllar statüko dönemi yaşamış bir ülkede ise gazetecilik mesleği basite indirildiği kadar iktidar amaçlı kullanımlara çok açıktır. Bu yazıya baktığımız zaman da dezenformasyonun amacı halka tarafsız bilgi sunmaktan başka birşey olmayan bir gazeteci (tartışılır) tarafından nasıl kullanığldığı gözler önünde. Etik açıdan siz bir yazı kaleme alıyorsanız bunu bütün açılarıyla değerlendirmeniz gerekmektedir. Eğer sadece yanlı bir yazıya imza atarsanız benim aklıma yazdığınız kale ne kadar para astığınız gelir. Tabi seçim döneminde yerel basının çokça başvurduğu bir yöntemdir bu. Adaylardan belirli bedeller koparmak, başkalarını karalamak gibi..... Kaldıki haberde yapılan tespitlerin gerçekliği tamamen taştışmalık ve sadece bir taraftan yansıtılan bakış açılarıdır Unutmamak gerekir ki bu ülkede çıkan değerlerin hiçbirisi çıkışı itibari ile tanınmamaktadır. Ama daha sonra icraatları ile topluma varolurlar. Yani sizin tanınmamak gibi bir gerekçeyi öne sürmeniz tamamen mantıksızdır. Kaldıki bahsettiğini kişinin bir akademik kariyeri var. Bölgesi için toplumu için ürettiği eserleri var. Bunları görmezden gelerek bir değerlendirme yapma olsa olsa yalan habercilikten ve yanlı habercilikten öteye gidecemez. FATMA HANIM BAHSETTİĞİNİZ VE İDDİA ETTİĞİNİZ İFTİRALARIN HİÇ BİR GERÇEKLİK PAYI YOKTUR. SIKIŞANLAR HEMEN BİZİ KARALAMAK İÇİN BÖYLE SAHTE YAZILAR YORUMLAR KALEME ALIRLAR, SUÇLU DEĞİLİM, SUÇLU OLSAYDIM BU YORUMUNUZU YAYINLAMAZDIM. BAŞIM DİK İNANDIĞIM DOĞRU BİR HABERİ PAYLAŞTIM... BENİ DEĞER YARGILARIMLA ELEŞTİR, İFTİRA ATMA, SÖZÜM SİZE, ŞEREFİNİZ ÜZERİNE YEMİN EDERMİSİNİZ BU YAZI YALINDIR VE DOĞRU DEĞİLDİR...SİZİN GİBİ KAFALARINI KUMA GÖMEN VE DOĞRULARI GÖRMEMEK PAHASINA HER ŞEYİNİ ORTAYA KOYANLARA YAZIKLAR OLSUN DİYORUM. İŞİNİZE GELMEDİ DİYE HEMEN İFTİRA ATIYORSUNUZ. ALLAH'TAN KORKUN SİZİ GİDİ BESLEMELER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Başlık : sende vicdan olsa bu yazıyı yazmazdın Tarih : 10 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :ibrahim bozbuğa
yıllarını ilim tahsil etmekle geçiren bu ülkeye yararlı olması için binlerce öğerenci yetiştiren insana insani mantıkla yaklaşan ,siz ve sizin gibilerin çok sevdiği ,uğruna acımadan insanların harcandığı maddiyatı ikinci planda tutan vede insanın maddiyattan daha değerli olduğunu vurgulayan bir insan için bu yazılanlar vicdansızlıktan başka bir şey değildir. ..............................EDİTÖRDEN CEVAP: ALLAH SENİ ISLAH ETSİN BAY YORUMCU! NE MENFAATİN VAR BU YORUMU YAZIYORSUN!!!!!!!!!!!
Başlık : Soruyorum Tarih : 9 Nisan 2011 / Cumartesi Üye Adı :Fatih Kavak
Ne oldu editör efendi yazacak bişe bulamadın son sorularıma ama senin istediğin gibi oldu haberin yine sitende en çok okunan oldu bak ORHAN ATALAY' sana da bereket getirdi hem de iftira attığın halde.Ayrıca yorumlarımın birinde cahilik ile okula gitmeyi karıştırmıssın prof olmayan herkesi cahil diye nitelemiş olduğumu anlamışsın okumak ile okula gitmek farklı şeyler kendi cahilliğini ele verdin istikbal ekonomi filan saçmalamışsın aklı kıt yazar adam PROF.hangi istikbalden ekonomiden bahsediyorsun? kendini değil memleketini düşünen!!!!! seçilmiş kişiler yüzyıllık ilçe olan gölenin suyunu altyapısını bugüne kadar niçin yapamadı iki tane sınır kapısı olan memleketinde niçin ticaret yapılmıyor yapılan sınavlarda memleketin niçin başarısız niçin nüfus hergün azalıyor göçü durdurmak için ne yapmış bir bardak çayın bir tl olduğu ülkede süt niçin 50 kuruş senin memleketinde sen madem bu kadar vatansever sin bu güne kadar bu işler yerine kendi ekonomosini ve egosu düşünen siyasileri haber yap editör efendi.
Başlık : gazetecilik böyle tek taraflı yapılmaz. Tarih : 9 Nisan 2011 / Cumartesi Üye Adı :ibrahim ceco
gazetecilik böyle tek taraflı ve acısı olarak bir yazı yazmaz ben sahsen okudugumda bu sahsa gülmekten kendimi alamadım cok amatörce diyer partililerin gazına gelerek yazılan bir yazı oldugunu 6. sınıfa giden cocuk bile anlar sn orhan atalayı ne kadar tanıyosun ve kac snye konusmuslugun var ben sana soruyorum? cvpnı ben verim hiç konusmamıssın egerki 1 dk konusmus olsaydın bu yazdıklarından sen utanırdın.. kimsenin gazına gelme krdes kendi işinle ugras amatörlükten cık artık....
Başlık : kimden besleniyorsun Tarih : 10 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :ensar akyıldırım
yazıyı kaleme alan kendisini gazteci sanan zavallı bu haberi kime kaç paraya sattığın belli eğer sende delikanlılık varsa .adam gibi gelir araştırırsın ve sonra yazarsın.bilmeden yaptığın yorum çok çirkin kınıyorum. BAY YORUMCU, İFTİRALARIN ÇOK OLDU AMA BEN ADAM GİBİ ADAMIM ALLAH SENİ ISLAH ETSİN, YAZIK SANA!!!!!!!
Başlık : para karşılığı satılmış kalemler. Tarih : 9 Nisan 2011 / Cumartesi Üye Adı :ibrahim ATALAY
öncelikle yazdığın yazıyı kim okursa okusun tamamen bir hayal ürünü olduğu aşikar. orhan ATALAY'I topluma duyarsız halktan kopuk . maddi çıkarları ön planda tutan bir olarak tanıtmaya çalışmış olman orhan ATALAYı tanımadığının açık ispatıdır. ama diyorsun ki ben kalemimi paraya sattım o başka. Gerek Ardahan halkının gereksede göle ve ilçe delegelerinin orhan atalaya verdikleri destek yapılan seçim ve anketlerde ortadadır. Sayın editörün hayal ürünüde değil kamu oyunun paylaşımındadır. Burda duygularını paylaşan tüm değerli okyuculara tek tavsiyem dolduruşa gelip yakışıksız kelimeler kulanmamamnız olacak zaten yazılan yazıda bir gazetecilik kimliğine bürünen kişi oldukça yakışıksız kelimeler kullanmış artık o kadarı fazla mide bunalttı sizde onun destekçileri olmayın. Orhan ATALAY 12 haziranda bu yazılanların hepsinin cevabını bir kağıda yazıp altına millet vekililiği mazmatasını basıp yollayacaktır. Saygılarımla İbrahim ATALAY ve Korkmaz ATALAY
Başlık : Kınama Tarih : 9 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :Yakup Bozbuga
Öncelikle bunu belirtmek gerekirki bu bir yarıstır ve bu yarısta bizi en çok ilgilendiren kısım destekledigimiz adayları savunurken baskarını karalamamaya özen göstermektir ki buda insani ve ahlaki bir zorunluluktur.bu yazıyı okurken birşey merak ettim acaba editör bu yazıyı masa basında oturup acaba bugün ne yazssamda sayfa çok tıklansa diye kendi çıkarını düşünüptemi yazdı yoksa gerçekten meslegine olan saygısından dolayı ilçe ilçe köy köy dolaşarak halkı dinleyip ve halkn taleplerini kamuoyuyla paylaşmak benim için bir zorunluluktur düşüncesiylemi yazdı?ama merakım uzun sürmedi diger yazılarınada bakınca anladımki bilinçi bir şekilde birilerinin emirleri dogrultusunda bir karalama kampanyasıyla bizleri yanıltmaya çalışıyor.degerli editör, elinzde tuttugunuz kalemin kutsal bir yönü vardır, O kalem için kimisi işinde kimisi canında oldu,kimileri yıllarca mahpuslarda yattı, ama hepside onuruyla şerefiyle inancıyla yasadı dogruluktan sasmadı,adi bir yönüde vardır ki bu yönlü tutanlarda ceplerini doldururken serefinden onurundan vaz geçerek,halkını,memleketini, kutsal degerlerini dünyevi zevkleri için sattı.size tavsiyem odurki kaleminizin kutsal yönüyle çalışın.çünkü uzay çagındayız ve artık yalanları yutacak palavralara kanacak bir toplum yok karşınızıda.bir iki yazı ile insanları yanıltamazsınız. kendi şahsıma tarafsız bir basın degil haklının tarafında olan bir basın özlemini yasıyorum.
Başlık : ORHAN HOCAMIZA YAPTIĞINIZ BU SAYGISIZLIK, TÜM ARDAHAN HALKININ VİJDANINI RAHATSIZ ETMİŞTİR! Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :Önder
VAY BEE... SAFFET DEĞERLİ, ORHAN HOCA DEĞERSİZ. SAFFET TANINIYOR, NEZİH BİR KİŞİLİĞE SAHİP OLAN ORHAN HOCALAR TANINMIYOR. İNSAF, İNSAF, İNSAAAF. ROFESÖRLERİMİZ; TOPLUMUMUZUN EN DEĞERLİ VE ÖNEMLİ KİŞİLERİ ARASINDA SAYILIRLAR. YA SAFFET KAYA; PEKİ O KİM Kİ, ADI ORHAN ATALAY İLE BİRLİKTE ANILIYOR? BÖYLE İNSANLAR OLSA OLSA SATILMIŞLAR VE KİŞİLİK PROBLEMLERİ OLANLAR TARAFINDAN ANILIR. PROF. DR. ORHAN ATALAY'IN KIYMETİ İSE; OLSA OLSA, YA CAHİL CÜHELÂ TARAFINDAN ANLAŞILMAZ VEYA SATILMIŞLAR TARAFINDAN ANLAŞILMAK İSTENMEZ. İŞTE ARDAHAN YILLARDIR BÖYLE SATILMIŞLAR TARAFINDAN GERİ KALDI. NEYE SATILIYORLAR? ÇOĞU ZAMAN; HARÇLIK, YEMEK, YOL PARASI VEYA BİR ÇAY GİBİ KÜÇÜCÜK BİR MENFAAT İÇİN ARDAHAN HALKINI SATIYORLAR. HA İNSAN ORHAN BEYE SAYGI GÖSTERMİYORSA, BARİ ÜNVANINA SAYGI GÖSTERİR VE BÖYLESİ OKUMUŞ İNSANLARI İNCİTMEZ Kİ, DİĞER OKUMUŞLAR TOPLUMA HİZMET EDECEKSE AŞK-I ŞEVKLERİ BOZULMASIN. İNSAN BU ÇİRKİNLİĞİ YAPMAYA KALKIŞTIĞINDA BARİ İNSANLIĞINDAN, O YOKSA İNSANLARINDAN, O DA YOKSA ALLAH'TAN UTANIR. TAMAM MI SATILMIŞ ARKADAŞLAR? YARIN GEREK GÖLE HALKININ GEREKSE DE ARHAN HOCAMIZIN YÜZÜNE BAKAMAYACAKSINIZ. AH, AH, AH, SATILMIŞ ARKADAŞ/LAR.
Başlık : editör kamuoyu yoklamasında kim birinci oldu bunu bile bilmiyorsunuz Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :Şevval....
EDİTÖR madem kamuoyu orhan atalayı istemiyor neden yapılan kamuoyu yoklamasında(ardahanda) orhan atalay birinci oluyor... kamuoyu olarak ortaya attığınız düşünceler sadece sizin ve sizin gibi düşünenlerindir ... ARDAHAN VE İLÇELERİNDE ORHAN ATALAYIN İSTENMESİ HALİYLE SİZİ VE ÇEVRENİZDEKİLERİ HUZURSUZ EDİYOR.. ortaya atmış olduğunuz ve kamuoyu düşüncesi altında topladığınız eleştirilerin aslı olmadığını hemen hemen herkes biliyor.. kendinizi boşuna yoruyorsunuz bu çabalarını bir sonuç vermeyecektir... sizin göleli olduğunuzdan şüpheliyim doğrusu...! SİZE TAVSİYEM HERŞEYİN HAKKINI VEREREK YAZIN...(ODA BİRAZ ZOR TABİ SİZİN İÇİN) ....
Başlık : delikanlı ol gerçekleri yaz Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :ibrahim bozbuğa
editör bey sen por.dr.orhan atalayı ne kadar tanıyorsun onunla konuşmuşluğun varmı ?çay içmişliğin varmı?selamlaştığın varmıki,boyle basit yalan haberlerle bir insanı karalıyorsun:ardahanı düşünüyorsan lütfen gerçekleri yaz şimdiye kadar ardahan halkı tarafında tanınan vede milletvekili seçilenler ardahana ne hizmet getirdiler ardahan ve ilçelerine ne gibi hizmetler vermişler bünları yazsana niye yazmıyorsun.eminimki sen orhan beyle birkere konuşsan yazdığın yazıdan dolayı bin kere özür dilersin.çünkü o toprak kadar alçak gönüllü meyve ağacı gibi tevazu sahibi kendinden çok halkını düşünen hümanist bir insandır.ayrıca orhan bey kendi çıkarı için siyasete girmiyor kendi memleketi için bu işe girdi allah yolunu açıketsin vede iftiralarda korusun.
Başlık : DİNİME KÜFREDEN MÜSLÜMAN OLSA... Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :A.KADİR KADİROĞLU
EDİTÖR! orhan atalaya ne cesaretle aslı olmayan vasıflarla hitap ediyorsun. ve daha sonrada haktan bahsediyorsun eleştirdiğin kişinin bir ilim adamı olduğunu unutuyorsun ha senin gibi cahiller daha ilim adamının ne olduğunu öğrenememiş.. size tavsiyem yazdığınız yazıları yazmadan önce kime yazıyorsunuz onu iyice bir düşünün ... Orhan ATALAY kimsenin önüne geçmemiş , senin gibi EDİTÖRLER bilinçsizce bu ülkenin ve ardahanın kaderiyle oynayamaz...!!!!!!!!!!
Başlık : neyin peşindesin editor Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :adem kadiroğlu
Öncelikle Orhan Atalayla ilgili yazmış olduğunuz yorumda sizin nasıl biri olduğunuz açıkça belli oluyor.. Orhan ATALAYı ne kadar tanıyorsunuz? ne kadar konuştunuz onunla? nasıl bir insan olduğunu bilmediğiniz için veya biliyorsunuzda başkalarının avukatlığını üstlenmiş görünüyorsunuz..Orhan ATALAYIN ekonomaik özgürlükle ve geleceğini kurtarmakla herhangibir sorunu olmadığı kaldıki bir ilim adamının bunlara ihtiyacı yoktur...ancak ekonomi sizin gibi başkalarının emriyle editörlük yapanların işidir... Ardahan halkı hiçbir zaman kimseye ateş püskürmemiştir bu ancak siz ve sizin gibi düşünen çıkarcıların çıkardıkları boş laflardır.. ORHAN ATALAY kendi memleketini , milletini düşünerek halka hizmet ,hakka hizmet anlayışıyla bu yola çıkmıştır.. birgün gelecek bu yazdıklarınızdan ne kadar utanacağınızı ve pişman olacağınızı göreceğiz . Fakat siz ve sizin gibi düşünen herşey ekonomidir düşüncesi içinde olanlar pişmanda olamaz ,sizin gibi bir göleliden gerçekten utanıyorum yazıklar olsun... bundan sonra yazdıklarınızı elinizi vicdanınıza koyarak yazın gazeteciliği bırakıpta başkalarının editörlüğüne soyunmayn gerçi sizin gazetecilikle ilgi ve alakanız olmadığını biliyoruz... gazetecelik bir site açıpta hakkında bilgi sahibi olmadığınız kişiler için aslı olmayan yazılar yazmak değildir...
Başlık : göle Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :.bozbuğa
editör böyle yalan yanlış yazılarla ardahan ve göle halkını yanıltmaya çalışıyorsunuz.bu yaptığınız habercilik değil insanları farklı kamuoyu oluşturmaya çalışmaktır.prf.dr.orhan atalayı herkes iyi tanıyor ve takdir ediyor.onun bilgi ve seviyesinde başka aday varsa söyle o her zaman gölelidir göleyi iyi tanır sen hiç boşuna çabalama orhan bey her yönüyle bu işi en iyi şekilde götürür
Başlık : Katılıyorum Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :Fatih Kavak
Selçuk kardeşime katılıyorum özellikle soyismi Atalay olan ve-veya kendisini lanse edemeyip değişik rumuzlu yorumculardan rica ediyorum herkes kendine yakışır şekilde yazsın tartışsın bu bir haberdir( asparagas) editör için önemli olan sitenin tıklanması ve haberin okunması klasik gazetecilik anlayışı fakat şimdi haberi çekse yediremez çekmesse baltayı taşa vurdu hadi bakalım hayırlısı.
Başlık : Tümünü yayınla lütfen Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :Fatih Kavak
Editör bakıyorum yazılarımın tamamı nı değilde seçtiklerinizi yazıyorsunuz ayrıca kendinizi ispatlamak gibi bir derdiniz de var, Orhan ATALAY'ın seni umursamadığı için mi bu şekilde yazılar yazıyorsun desem hayır dersin fakat aynen öyle yazmışsın sen kimsin ki Orhan ATALAY seni kale alıp konuşsun dememi bekliyorsun fakat yanılıyorsun sen eğer kendisine ulaşmak istesen eminim en kolay ulaşabilenlerden olurdun sen neyaptın sana geleni pohpohlayıp onlar hakında yazdın tutarsız haberlerini sayamadım ama Orhan ATALAY ile ilgili yazdığın tüm olumsuz düşüncelerin diğer adaylar için de geçerli ne hikmetse onları yüceltmenin peşindesin bi tecrübedir,tanınmaktır gidiyorsun sen doğru adam olsaydın Orhan Atalay'da senin söylediğin gibi seninle de konuşurdu demekki bi yerde hata var sen istiyorsan ki gelsin beni doyursun öyle yazayım kusura bakma bizim yaşam tarzlarımız farklı aynası iştir kişinin demişsin zor değil arama motoruna yaz bak Orhan ATALAY kımınle nerde ne zaman ( konferans-oturum-söyleşi-panel ) konuşmuş sen dünyayı oturduğun ofisten gördüğün kadar sanıyorsun ama işin aslı öyle değil ayrıca klasik gazetecilik yapma yorumun için iki kelime cımbızlayıp önünü arkasını doldurma unutma senin kadar başkaları da bu işler den anlıyordur,ayrıca benim ilk gün taraflı sın dediğimde inkar edip şimdi yazdıklarını okuduğumuz da bir kez daha ortaya çıktı senin gibi kişilerin Efendimizi ağzı na alıp selavat getirmesi ne iğrenç bi davranış şeklidir işine gelince Allah ( c.c) Kuran gelmeyince yalan dolan,madem yeri geldi söyleyeyim Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim bu son cümleyi yalnız sen anla diye detaylı yazmıyorum editör çıkaramadıysan söyleyeyim benimle konuştuktan sonra numaramı verdiğin yanında ki ismini malesef hatırlayamadığım beyefendiye sonrada kendisine göleden çok destek var diye haberi patlattın eee artık anlamışsın dır lafın tamamı kime söylenir......
Başlık : sanal infaal Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :selçuk akyıldırım
sayın editör sizin yada muhabirinizin yaptığı bu haber haddini gercekten aşarak toplumda insanların birbirine sanal ortmada sataşması boyutuna gelmiştir aslı ve astarı olmayan bu haberin kaldırılması sitenin güvenilirliği için en sağlıklı karar olacağı görüşünü savunmaktayım. ricam aklı selim bir biçimde karar verip haberi kaldırmanız olacaktır. Bu ortamda sağlıklı yorum ve paylaşımların olacağına inanmamaktayım.
Başlık : sayın Hakan Özen rumuzlu kardeşimize cevaptır. Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :editör
Sayın Hakan bey! özellikle satır satır yazdıklarınıza cevap veriyorum ki, yanlış anlama ve yanlış algılama olmasın. Kızgın bir halet-i ruhiyeyle yazdığınızı belirtmişsiniz. Kızgın olmayahiç gerek yok sevgili dost. İstediğimiz, kişilere ikbal mekanizmasını hayata geçirmek değil, Ardahan’a elimizden geldiğince ama doğru ama yanlış hizmet etmektir. Halka hizmet Hakka hizmet şiarıyla harekettir. Yazılarımızı okumuşsanız neden ve niçinlerle ilgili oldukça geniş olarak fikirlerimizi beyan ettik, takdiri kamuoyunundur. Yazdıklarınızı çarpıtmadık Hakan Bey! Üstelik sinkaflı kelimelerinizi görmemezlikten de geldik. Allah Resûlü sallallahu aleyhi ve sellem sordu: "Siz kime pehlivan dersiniz?" "Yenilmeyen kişiye." "Hayır, asıl pehlivan, kızgınlık anında öfkesine hâkim olan kimsedir," buyurdu. (İbn Mesûd radıyallahu anh. Müslim) Maalesef Ardahanın tecrübesi olmayanlarla geçirecek bir dakikası bile yoktur, yolumuz uzun ve çetindir. Ak Parti Türkiye'de ilk defa3.dönem iktidarla, bir olmazı gerçekleştirecektir. Onun için macera lüksümüz yok maalesef. Meseleleri çok ciddiye aldık, enine boyuna değerlendirdik, tarttık, biçtik. Hiç ama hiç kimseyi doğrudan desteklemedik, neyse onu yazdık. Sizinde ettiğiniz gibi hakaretlere maruz kaldık. Yılmadık, hakikatleri söylemekten çekinmedik. Ayrıca ifade buyurduğunuz gibi, Orhan ATALAY'ı hiç tanıyamadık, konuşamadık, müşavere edemedik. Halkla ilişkiler konusunda kimseye eyvallahı ve müdanası olmayan, Basını umursamayan bir aday adayının olup olmayacağını siz okurumuzun takdirine bırakıyorum. Bozuntu lafını da istemeyerek yazdığınızı kabul ediyorum, umuyorum. Saygılarımızla. Editör
Başlık : salak Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :goleli
sen bır atalay olarak verme ben atalay olmayan bırı olarak oy verıp calısacagım sen nıye hocamızı bu kadar dusunup uzuluyorsun onu bı turlu anlamıs degılım hatırlatırım madem okadar sol kokenlı bı aıleye mensupsun uc donem once secıme gırıpte kazanamayan ısmet atalaya bı care bulsaydın rahmetlı alaybey atalayı kazandırsaydın bu dusuncelerını kendıne sakla bence
Başlık : kendını bılmezın bırı Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :göleli
cok sacma sapan bır yazı herkesın sunu bılmesı gerekırkı orhan atalay memleketımızın gurur kaynagıdır yıllardır saffet kayada bolgeyı bılıyordu geldıgımız durum ortada ıste bu memleketın bıryere gelmemesının sebebı su yazıyı yazacak kadar kucuk dusunen kus beyınlı ınsanların var olmasıdır madem okadar dusunuyorsun yorumunu su sekılde yap chp adayı gırmesın secıme bu bızler ıcınde memleketımız ıcınde daha ıy olazmı muhakkak olur orhan hocamız her hafta sonunu memleketınde gecıren bır ınsandır bence edıtoru ve hocamızın korkak rakıplerını korku sarmıs hengı dala budaga sarılacagını bılmıyorlar ben golelı olarak sunu soyluyorum orhan hocamız liste bırı almadıgı takdırde gole olarak akpyı gole sınırlarına koymamaya son derece karalıyız
Başlık : ESEFNEN KINIYORM Tarih : 8 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :VALİBEY BİNATLI
adayını destekleyecem diye millete ne küfrediyyon ali gıran başkesenmisinniz kabadayınıklan oymu alacağınızadam gibi bişşeyle ryazda seninde adam olup olmadığını anlyıyak hemşerim.ayıp ayıp siz başımıza gelseniz adam ıyersinniz be.size gıcık orhanmı ney ona oymoy yok vermeyecem ahanda alişte
Başlık : ne bu kepazelik Tarih : 8 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :mehmet erbilgin
BAŞKALARININ FİKİRLERİNE BİLE SAYGISI YOK BUNNARIN ADAM KÜFÜR EDEREK ADAYINI VEKİL YAPMAK İSTEYOR.ADAMIN GÖRÜŞÜ ÖYLE SANNANE KARDEŞM. BUNLARIN ADAYI VEKİL OLURSA HEPİMİZİ SOPAYNAN KOVALCAKLAR.C.ATALAY SENİ TEPRİK EDERİM KÜFÜRLE ADAM KORKUTACAKLAR ZAHAR.
Başlık : Sayın veysel atalay yorumlarınız kamuoyuna saygıyla duyurulur Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :editör
Aslında kullanmış olduğunuz sinkaflı lafları cemiyete olan saygımızdan yorumlara taşımamız gerekirdi.Ama genel olarak yazdıklarınızdan anlam çıkaran benim gibi bu satırları okuyan her kişi, sizin, dolayısıyla destek verdiğiniz kişinin (bana kim olduğunu söyle arkadaşının kim olduğunu söyleyim sözüne, binaen) kibirli,negatif söylemlerle tuhaf bir haleti ruhiye içinde olduğunuzu kanıtlar gibi.Mesela bu yazılarınızı okuyan aday adayınız olsaydım kattiyetle sizin böyle yazmanızı bırakın, konuşmanızı bile men ederdim.Orhan Atalayı temsil eden gruplarında kimler olduğunu gördük, tanımış olduk bu vesile ile.... yazılarında ne kadar ulvi bir adam olduğundan dem vuran destekleyicilerinin bu kadar usluplarının bozuk olması, akla tek bir söz getirir...Üslûb-i beyân aynıyla insandır...Bu yakışıksız yazıları okuyunca, Orhan Atalayı desteklemeyerek ne kadar isabetli bir iş yaptığmızı anladım. Saygılarımızla...Editör
Başlık : Yayınla Editör Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :Fatih Kavak
Değerli okuyucular az önce editör arkadaşla telefonla konuştuğum da kendisi bana Orhan ATALAY''ı niçin istenmediği konusunda bir kaç şey söyledi tabi kendi fikirleri saygı duyup sizinle paylaşamam yalnız tek bir sözü varki gerçekten de yalanın bu kadarı na pes dedirtecek türden Orhan bey yolda yürüken insanlara kibir le yaklaşıyor selam bile vermiyor muş ALLAH'ını seven bir adam Orhan ATALAY( tanıdığı veya tanındığı bir ortamda) beni gördü de selamlaşmadan ayrıldı diyecek bir adem oğlunu bulsun ben de editörden sizlerin huzurunda özür dileyeyim.ORHAN ATALAY ve KİBİR asla yan yana gelemeyecek bir davranış şeklidir bununla ilgili gerçek hayatta bire bir yaşanmış bir çok olayı anlatabilirim sana ve seni yönlendirenlere.
Başlık : İLAVE AÇIKLAMA-2- Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :hakan ÖZEN
Editör bizi ilave açıklama yaptırma zorunda bırakma lütfen.İlk yorumumun sonuna neden ekleme yaptın.Eklemeyi kaldır lütfen.Biraz etik davran.Hem merak etme ben kimse ile ilişkili değilim daha seni sıkmam bir düşüncemizi zikrettik sadace,ben Göle/Kuytucalıyım.Orhan Atalay ı bildiğim için doğruyu söyledim sadece.Ben dar mahalle milliyetçiliği yapmam.Beğenmediğim çok Atalay var onlarda biri olsaydı inan böyle yazmazdım.Neyse ilaveyi kaldırda Pazartesiyi bekliyelim.Hayırlısı olsun diyelim.çok ta üzmiyelim kendimizi.Teşekkürler.......
Başlık : Dikkat Edin Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :Fatih Kavak
Editör dikkat ediyorsan kendimi frenleyip terbiye sınırları içersinde fikirlerimi yazıyorum ama sen beni kışkırtıyorsun prof.unuz filan demek hoş değil bende hoş olmayan şeyler yazarım sonra kırılırsın!!!!!!!!
Başlık : SÖYLENENLERE Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :Serkan ATASOY
Halkımız Gerçekleri Görmek İstemiyor Orhan ATALAYI Karalamak yada Halkın İstemediğini Belirtmek Açıkça Bazı Çevrelerin İşine Geldiği Görülüyor. ATALAY Ailesi Hiç Bir Zaman Çantacı Olmadı Yada Birilerini Kayırmadı. Sırrı ATALAY Gibi Türk Siyasetine Damga Vurmuş İnsanlar Yetişmiştir. Olaylara Herkes İşine Geldiği Gibi Yorumluyor. Tecrübe Ne Demek Arkadaşlar Yıllarca Milletvekili Olup Halkın Sorunlarına Çare Bulmadan Yan Gelip Yatmaksa Eğer Yeniden Saffet KAYAYI Buyurun Seçin. Doğru , Dürüst, Tarafsız, Menfaatlere Boyun Eğmeden Başı Dik Birini Seçmek Hepimizin Asli Görevidir. Saygılarımla....
Başlık : c.atalay a cevap Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :veysel atalay
göleli şifresiyle yorum yapan c.atalay orhan atalay hakkında yapmış olduğu yorumdanda anlaşılacaı gibi kanı bozuk karektersiz biri olduğu açıkça görülüyor.senin içinde saklı olanı ortaya koy açıkça ismini yaz.o....u çocuğu
Başlık : İLAVE AÇIKLAMA Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :hakan ÖZEN
Editör beynin yazıyı tam algılamamış orada kimseye kötü sözüm yok bir.Birde noktalar kendimedir yani benim fenfaatim varsa demek istemişim.birde çok kızgın bir ruh haleti içinde yazdım.tırpan biçer,çay içerde kastım adam göleli ve gölede durmuş biri olduğuna dem vurmak için yazdım.iyi niyetli olsan bunu çarpıtmasın.orta doğu güncel bir durum olduğu için örnek verdim.diğer bir husus doğrultu tutarlılığında kastım adamın dediği ile yaptığı aynı buna inan çünkü tanıyorum ve onu yakında tanıyan az bir hukuku olan herkes aynı şeyi söyler.AMA SİZE GELİNCE ADAMI TANIMADAN İNFAZ ETMİŞSİNİZ.kim bozuntu okurların taktirine bırakıyorum. Teşekkürler......
Başlık : HAKAN HOCA RUMUZLU OKUYUCUYA CEVAPTIR Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :EDİTÖR
Orhan atalay'ın projelerin ne olduğunu bildiğinizi söylüyorsunuz,eh bizde bilsek de efkar-ı umumiyeye açıklasak sayın hocam.Çok gizli projeler mi bunlar, kozmik bilgiler mi?Arıyor tarıyor, bir türlü bulamıyoruz,hala projelerini yayımlamak için ele geçiremedik zira... AyrıcaProf'unuzun çok kelam edebildiğini yazmışsınız yorumunuzda. Eh sizde bu kelamı bilirsiniz;Ayinesi iştir kişinin ettiği lafa bakılmaz.
Başlık : Bereket Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :Fatih Kavak
Bereket geldi sitene bak ORHAN ATALAY yazdın
Başlık : Uymayın Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :Fatih Kavak
Adının soyadını açıkyüreklilikle yazan tüm yorumcu arkadaşları tebrik ediyorum fakat EDİTÖR ve ismini yazmaktan korkan yorum sahibleri önce medeni cesaret gösterip ismin yazsın sonra tartışalım aşağıda bi ATALAY soyisimli şahıs var( ben inanmıyorum kendisinin atalay olabileceğine) mesela yazmaktan korkanlar için numaram 532 765 12 13 isteyen arasın bakalım kim kimi ne kadar tanıyor özellikle editör eğer dayanabilirse istediği kadar tartışırız ilkokul mu kahvehane mi yoksa ciddi anlamda siyaseti bilenler mi olduğumuz ortaya çıkacak tır eğer kendileri cesaret ve bilgi eksiklerinden dolayı arayamazlarsa SAHİPLERİ de olur benim için farketmez.
Başlık : göleli Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :veysel atalay
ey editör bozuntusu bu ne telaş ateş paçalarını sarmış bakıyorum birinin yalakalığını yapmak için bayağı ccebini doldurmuş görünüyorsun.senin gibi kendini bilmez yalaka yarında orhan atalayın eteklerini yalayacaksın ama sen ona bile fırsat bulamayacaksın onun bunun yalakalığını yapmayı bırak o bilmediğin beceremediğin salaklığını yapmaya devam et.hoşt
Başlık : İFRAT VE TEFRİT Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :EDİTÖR
yorum yapan okurlarımızın yazılarına dikkat ettiğimizde; Sevgili Hakan ÖZCAN,ta.......sını.......nı tamammı YORUMCU BOZUNTUSU,demiş..ardından ilave etmiş,KÖTÜ SÖZ SAHİBİNİNDİR.son cümlesine aynen katılIyoruzSevgili Fatih KAVAK rumuzlu yorumcumuz......ÜRÜR KERVAN YÜRÜR..demişler...FA rumuzlu okurumuz bizi ilkokul seviyesinde yazı yazdığımızı,kısacası PROF.ların dışındaki herkezin cahil olduğu imajını veren mantık hatası yapmış,(mesela soryoruz size sayın okuyucumuz! sizin profesörünüz matematikten,kimyadan,fizikten,SİYASETTEN anlar mı?)ilave etmiş ,sahibini çizdi başbakan demiş.Açıkçası bizi KELP yapmış,(evet bizim sahibimiz var sevgili okuyucumuz! Ama değil başbakan, tüm evren, tüm alemler gelse de çizemez,o tüm alemlerin sahibidir)Bence sen EGOSUNU DÜŞÜNEN!!!!! demişler,Mandıracı deyimi kötü bir deyimmiş gibi başkalarına çamur attığımızı yazmışlar.(Mandıracı olmak en büyük hayalim, sevgili okuyucum,keşke olsam da bana da mandıracı deseler)sevgili selçuk AKYILDIRIM da bizi kahvede oturan aylak takımından biri olduğumuzu düşünmüş,haddimizi aşmakla suçlamış.Bizim beynimiz her ne kadar GLOBAL OLMASA DA yorum yazan kişileri okuduğumuzda YUKARIDA Kİ YAZILARIN PANİK İÇİNDE OLANLARIN YORUMLARI OLUP OLMADIĞINI DİĞER OKUYUCLARIMIZIN TAKDİRLERİNE BIRAKIYORUZ.Saygılarımla..Editör..
Başlık : allah seni bildiği gibi yapsın Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :adam
Şimdi sıra onamı geldi... Bu yazıyı sizin yazdığınızdan emin değilim...TTahminim seni besleyenler eline vermiştir ....bunuda.... bunu yayınla da herif olup olmadığını anlayalım.....
Başlık : Bilgi Müslümanın yitik malı gibidir. Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :editörden eNtellektüel HakanÖzcana cevap
Sevgili Hakan Özcan.Entellektüellikten bahsetmişsiniz.kendinizi de aynı kefeye koyuyorsunuz anlaşılan..Size kısa bir entellektüel bilgi verelim.1-Libyada Çerkezler yoktur,lübnanda vardır.Hatta Kralın muhafızları, Çerkezlerdir.(Adige,ubıh,Abhaz,ne derseniz deyin)2.Nusari diye bir şey duymadım,açıklarsınıız sevinirim(bu durumu cahilliğime veriniz lütfen).Demek istediğiniz Nasturiler ise onlar hıristiyandır(doğu kilisesi)Diofizitlerde denilir.İsevi terminoloisinde Heretik hristiyanlar olarakta değerlendirildikleri görülmüştür .Yok eğer demek istediğin Nusayriler ise onlar Adana Suriye Antakya civarında yaşayan kendilerine arap alevileri de denilen ama anadolu aleviliğiyle alakası olmayan bir mezheptir.Kalenderiler ve Kalloşlar olarak ikiye ayrılırlar,farklı dini ritüelleri vardır.İyi olmak erdem değildir,sevgili okuyucumuz,iyilik,herkezin zaten olmak zorunda bir kişilik harcıdır.Bize tırpanbiçen ,Çay ocağında da çay içen kişiler de lazım değil, Ardahan'a lazım olan,siyaset bilimini bilen,uygulayan,vizyonu olan,projeleri olan,nitelikli kimselerdir...Biz yazılarımızda,neden Orhan Atalayın aday olmaması gerektiğini uzun uzun, edep ve ahlak kurallarından zerrece sapmadan açıklamaya çalıştık.Bize göre ilgili kişi Ardahana bir katkı sunamaz,sizin niteliklerinize sahip bir kişi olabilir,ama bizim normalarımıza uymuyor,bize göre Ardahanı yönetecek niteliklerden yoksun.üzgünüz.halada o kanıdayız.Ayrıca yazınızda ki 'Doğrultu tutarlığının' ne demek olduğunu anlayamadığım için cevaplayamıyorum.En içten saygılarımla..Hayırlı Cumalar..Editör
Başlık : orhan atalay Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :göleli
orhan atalay beyi tanıyamadık göleden bir gurup esnafız ögretim görevlisiymiş gitsin işine baksın ardahanın halinden ne anlar etötör bey gerçekleri yazmış gerçek her zmah acıdır AKP e için can vercek kadar seven bir gurup esnaf olarak arhan atalaya tavsiyemiz ardahanın kaderiyle oynama ATALYLARDAN aladağın oy en fazla 20 oy bir gurup esnaf adına c. atalay
Başlık : Tecrübeli Vekil Vekil mi ? Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :hakan hoca
ATALAY sülalesi söylendiği gibi eskiden beridir sosyal demokrat büyük bir ailedir.Fakat kesinlikle hiçbir partinin arka bahçesi değildir olmayacaktır da. Bugun tüm sülalesi gerek madden gerekse manen Prof. Dr.Orhan ATALAYın destekcisidir.Çünkü bizler Hocamızın kişiliğini,hoşgörüsünü,ileri görüşlüğünü,memleketi ile ilgili projelerini biliyoruz.Bence Muhabir arkadaş ilk önce bu projeleri araştırsın sonra tecrubelimi yoksa değilmi halk karar versin.
Başlık : son çığlık Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :hakan hoca
Prof. Orhan Atalay Tüm Ardahan ve Göle halkı tarafından çok iyi tanınmaktadır.Hocamız Erzurumdaki Tüm Ardahanlı ve Göleli Öğrencilere kol kanat,göz kulak olmuştur.Ben 11 Nisan günü Hocamızın liste 1 olacağından eminim.Çunkü diğer adaylarında azçok geçmişini biliyoruz.Hiçbirisi Prof Orhan ATALAYın bulunduğu bir ortamda iki kelamı bir araya getirip,konuşabileceğini düşünmüyorum.muhabir çok araştırna yapmadan masabaşı bir yazı yazmıştır.
Başlık : adaylar belli muhabir Tarih : 8 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :ankaralı
ardahan adayları belli oldu 1. orhan atalay 2. özcan yıldırım bence sen saffeti parlamayı bırak orhan'ın üzerine yoğunlaş...
Başlık : HALK TANIYOR Tarih : 8 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :hakan ÖZEN
24 aday içinde en entellektüel olanıdır.Libyadaki Çerkesleri bedevileri nasurileri ve daha neleri neleri en iyi bilen olarak karar almada ülkeye en faydalı olacak kişidir.Ayrıca çok mütevazi halk arasında yaşayan sadece akdemik durumu sebebiyle en yakın il olan erzurumda bulunmaktadır.Ama yazın gölede yakın zamana kadar tırban biçen ,cumada vaaz veren çay ocaklarında çay içen alçak gönüllü bir adamdır.Köylü bir adam ama beyni çok global bir adam,doğrultu tutarlılığı olan bir adam tanımıyan varsa tanısın.menfaatı olanında ta .........sını .............ını tamammı.YORUMCU BOZUNTUSU, KÖTÜ SÖZ SAHİBİNİNDİR!
Başlık : Yorum Farkı Tarih : 8 Nisan 2011 / Cuma Üye Adı :Fatih Kavak
Bu yazıyı okuyan vatandaşların tamami sahibinin şansı kalmayan editörün son çırpınışları olduğunu anlayacak kadar zeki kişilier olduğunu düşünüyorum, muhtemelen kamuoyu yoklaması Ak Parti merkeze gitti sonuç anlaşılacağı gibi ORHAN ATALAY çıktı editör hala çıkmamış candan umut kesilmez diyerek son bi gayret sahibi için yazıyor ama malesef atı alan üsküdarı geçti,atalarımızı da söylediği gibi .... ÜRÜR KERVAN YÜRÜR.
Başlık : Evet Adaylar belli oldu Tarih : 8 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :fa
Bu yazıdan da anlaşılacağı gibi Ardahan adayları belli oldu 1.Orhan Atalay 2. yazmıyorum herşeyi bilen editör yazsın, sen nerede yaşıyorsun editör ORHAN ATALAY ardahan ve ilçelerinde değil doğu ve güneydoğu anadolu da tanınan bir şahsiyettir kendi egosuna gelin ce ORHAN ATALAY sen ve senin gibi ilkokul seviyesinde yazan çizenler değil PROF. olmuş kişiler ile mütalaa yapıyor burda sence egosunu düşünen!!!! sen olmayasın nede olsa koskoca bilim adamına bile çamur atabilen bir meslek seçmişsin senin mandıracı dediğin insanlar (AKYILDIRIM) senin tahmin edemeyeceğin kadar tanınan kıymetli şahsiyetlerdir sonuç olarak ORHAN ATALAY ile ilgili en ufak bir söylenti bulamadın eee ne yapcaksın başladın bölgede tanınmıyor teranesi gel doğru yolu bul editör, öğrendin demekki sahibini çizdi Başbakan...
Başlık : editor haddini bil Tarih : 8 Nisan 2011 / Pazar Üye Adı :selçuk akyıldırım
SEN MERAK ETME HERKES HERKESİ TANIR ARDAHANDA KİMİN KİMİ SEÇECEĞİNİ BIRAK HALK KARAR VERSİN SENİN YAPTIĞIN HADDİN OLMAYARAK HALKIN ADINA KONUŞMAKTIR BİR GÖLELİ SEÇMEN OLARAK SEN BENİM VE GÖLELİ HALKIN ADINA KONUŞAMAZSIN SANA BU HAKKI KİMSE VERMEDİ BENİM VE HALKIN KONUŞACAĞI TEK YER SANDIKTIR. KİŞİSEL DUYGULARI KAHVEDE SAKLA EDİTÖR.